sobota, 14 czerwca 2014

SMASHowe zaległości i TUSAL w pomidorach (też zaległy)

Może zacznę od tego słoiczka. Co prawda z konkursu słiczkowego wylecę za opóźnienie (strrraszliwe, bo trzytygodniowe), ale chciałabym jednak doprowadzić zabawę do końca.
W gościnnej roli moje krzaczki pomidorków koktajlowych, raz wyglądające bardziej biednie, raz mniej.

Wpisy SMASHowe jeszcze z zeszłych wakacji, zrobiłam już dawno, ale jakoś nie miałam weny do ich sfotografowania.
Pierwszy z lipcowo - sierpniowej wizyty w Gdańsku:

Drugi z wrześniowego wyjazdu do Krakowa (wszystkie zdjęcia we wpisie krakowskim <poza zlotowym>, autorstwa Mani) :
W całości
i to, co na poprzednim zdjęciu ukrywa się pod kopertą
Zdjęcia są dość duże, więc można sobie kliknąć i pewnie nawet przeczytać moje notatki.

W ogóle jestem ostatnio tak nieogarnięta, że chyba bardziej sie nie da. Ostatnią rzeczą, jaka zrobiłam była kartka na Dzień Matki i od tego czasu nie tykałam papierów. Została mi chyba ostatnia rzecz do pokazania z tych zaległych, ale też potrzebuję bodźca, żeby chwycić za aparat. Zbliża sie też dzień ojca, a ja jak zwykle w głębokim lesie ze wszystkim...

1 komentarz:

Się narobiło:

25 (1) album (2) anioł (1) bałwanek (2) big shot (1) Blog Roku 2014 (1) bociek (1) bombka (2) bombki (2) brama z opaską (1) bransoletki (1) brokat (1) broszka (1) candy (1) chabry (1) choinka (5) chorągiew (1) chrzest (1) chustecznik (1) ciasto (1) country (1) crackle (1) ćwiek (3) decoupage (1) dmuchawce (1) doniczka (3) Draculaura (1) Dzień Matki (1) dzień ojca (2) easel card (5) fartuszek (1) filc (1) flip-it (1) folder na zdjęcia (1) folk (1) frywolitki (1) Gdańsk (2) grafika (1) gwiazdki (9) haft matematyczny (30) haftowanki (1) Hostia (1) identyfikator (1) imieninowo (2) jajka (1) Jezusek (1) jeż (1) kalendarz (4) kaligrafia (1) kartka (12) kartka dla Oliwki (1) kielich (1) Kojot (7) kolczyki (4) konkurs (2) kopertówka (1) koraliki (3) koty (1) Kraków (1) kropki (4) książka (1) kurczaki (1) Kuroneko (1) kwiatek (5) Liebster blog (1) lody (1) lunula (1) łazienka (1) magnes (1) Magnolia (1) manga & anime (2) Maryja (1) marynistycznie (1) meganekko (1) Mikołaj (1) młoda para (1) Mojo Monday (4) Monser High (1) motyl (7) muffinki (1) nagrody (3) narodziny (2) notatnik (2) notes (6) o mnie (2) obrazek (1) ocieplacz na kubek (1) Ore no Imouto (1) ośmiorniczka (1) pamiętnik (3) Pierwsza Komunia (1) pies (5) pies na spacerze (1) pisanki (1) Podaj dalej (3) podkładka (1) podsumowanie (3) poinsetia (6) prezenty (9) Promarkery (2) przepiśnik (1) przypinki (1) ptaszki (1) pudełka (1) pudełko na świeczki (1) pytania i odpowiedzi (1) ramka (4) recycling (1) renifery (3) retro (2) rozdawajka (1) rozetki (2) róże (7) różowo (5) Ruri (1) rysunek (1) sanie (2) segregator (1) serca (3) słodkości (1) słonecznik (1) słoneczniki (3) smash (3) smok (1) sowa (1) Spitfire (1) stempel (1) stroje średniowieczne (1) szydełkowe (1) ślub (2) ślubne (3) śnieżynki (7) średniowiecze (1) świeczka (1) święta (15) tag (1) Tilda (1) truskawki (1) TUSAL 2014 (6) urodzinowo (3) urodziny (12) wachlarz (1) Walentynki (1) wampirzyca (1) Wielkanoc (2) Wikingowie (1) winogrona (1) wiosna (2) wózek (1) wspomnienia (3) wstążka (3) wygrana (1) wymianka (6) wyróżnienie (1) wyzwania (2) wyzwanie (4) z sercem (1) Z-fold (4) zajączki (2) zakładka (1) zamówienia (1) zamówienie (5) zaproszenie (2) zawieszki (2) zawijaski (2) zeszyt (1) zębatki (1)